Dostępność

INFORMACJA O BRAKU DOSTĘPNOŚCI ARCHITEKTONICZNEJ I INFORMACYJNO-KOMUNIKACYJNEJ KOMENDY POWIATOWEJ POLICJI W PIŃCZOWIE

Na podstawie art. 29 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, Dz.U. z 2022 r. poz. 2240), każdy, bez konieczności wykazania interesu prawnego lub faktycznego, ma prawo poinformować o braku dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej (dalej: „informacja o braku dostępności”).
Informację o braku dostępności należy przekazać podmiotowi publicznemu, którego dotyczy informacja.

W celu przekazania informacji można skorzystać z formularza (pdf, 53 kb).

Formularz został przygotowany przez PFRON, który opublikował także dodatkowe wskazówki na temat przekazywania informacji o braku dostępności. .

Sposoby przekazania informacji

Wypełniony formularz z informacją o braku dostępności Komendy Powiatowej Policji w Pińczowie można:

  •     wysłać na adres: Komenda Powiatowa Policji w Pińczowie, ul. Floriańska 4, 28-400 Pińczów;
  •     złożyć osobiście u dyżurnego Komendy Powiatowowej Policji w Pińczowie ul. Floriańska 4, 28-400 Pińczów
  •     przesłać drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej: pinczow@ki.policja.gov.pl ,
  •     przesłać na skrzynkę ePUAP.

Pliki do pobrania

Powrót na górę strony